torsdag 17 januari 2013

Inlägg nummer 1 en början....


Någon mer än jag som har tänkt på meningen med att gå upp varje dag gå till jobbet eller skolan och  göra allt som alla andra vill att man ska göra, för att sedan komma hem äta glo på teve eller träna för att sedan lägga sig och sova och gå upp nästa morgon för att göra samma sak??

Vet ni vad definitionen av sinnessjuk är?
Det är att göra samma sak om och om igen... 

Och det är ju precis vad vi gör, vi är alltså allihopa sinnessjuka?!

De är värst vad man kan komma på mitt i natten så här på rak arm.

och nu har jag ju helt glömt att presentera mig...
Jag heter Anton och jobbar natt på ett 7/11, på min fritid tar jag de lugnt tittar film umgås med kompisar och springer runt i skogen och andra banor och skjuter på varandra mer om det kommer nog senare i bloggen men vem vet.

 Jag gillar folk som ställer frågor så jag kan svara på dem på bloggen skriver inga namn om de inte önskas så skicka ett mail med frågor och om du vill vara anonym när jag publicerar det på bloggen så säg till!

Gurrdurr@hotmail.se

Nej nu ska jag lägga lite tid på andra saker tjohej på er! 
//Anton 17/1-13 02:22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar